Açıköğretim Bilgileri

 

Açıköğretim fakültesi ülkemizde dört adet üniversitede (Anadolu Üniversitesi, Atatürk Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi ve Ankara Üniversitesi) bulunmakta olup ülkemizde en fazla öğrenciye sahip olan sistemdir. Aktif öğrenci sayısı güncel olarak 2,5 milyonu geçmiştir.

Açıköğretim öğrenme sistemi özellikle bir işte çalışan veya ikinci üniversite olarak farklı bir bölüm okumak isteyenler için oldukça uygundur. Fakat ders çalışmak bir o kadar zordur.

Örgün sistemde derslere girilip not alınır iken açıköğretim sisteminde derslere girme veya online olarak dersleri takip etme zorunluluğu olmaması nedeniyle öğrencilerin kendi kendine ders çalışması gerekmektedir.

Önceki yıllarda üniversiteler ders kitapları verir iken günümüzde tüm kitaplar dijital hale dönüşmüştür. Öğrenci sayfanızdan bu kitaplara erişebileceğiniz gibi AÖF Ders Kitapları linkine tıklayarak ta ders kitaplarına online olarak erişebilirsiniz.

Ders kitapları üzerinden derslere çalıştıktan sonra AÖF Çıkmış Sorular mutlaka çözülmelidir. Sınavda önceki yıllarda çıkan sorulara oldukça yakın hatta bire bir aynı sorular sorulmaktadır. Bu nedenle çıkmış soruları çözmek sizlere büyük avantaj kazandıracaktır.

Sınavlara girecek tüm açıköğretim öğrencilerine başarılar diler, sınavlarda beklediklerinden daha yüksek puan almalarını ve verdikleri emeklerin karşılığını almalarını temenni ederiz.

Kaynak 1 : https://iyiarastir.com/acikogretim-sistemi/

Kaynak 2 : https://cnkrt.org/acikogretim-bilgileri/

Kaynak 3 : https://muratdemir.web.tr/acikogretim-bilgileri/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Advance Kedi Maması Fiyatları

Facebook profiline göre sevgili adayı

Fatsa Lokumu

5 Dakikada Sabah Makyajı

Erkekler Neden Alyans Takmak İstemez?

Hawai adalarında fantastik evler

Ünlülerin selülit zaferi