"Selülitlerimden sporla kurtulacağım"



Sempatik, neşeli ve komik ama o kısa sürede o kadar çok konudan bahsediyor ki yoruluyorsunuz. Sevgili Asuman Krause ile sizler için çok keyifli bir sohbet ettik.

Hayat şimdilerde nasıl gidiyor?
- Bıraktığın gibi mankenlik yapıyorum. Bu arada sunuculuk ve tiyatro oyunculuğu yaptım.

Spora kaç yaşında başladın?
- Profesyonel anlamda ilkokul dördüncü sınıfta, Almanya'da basketbola başladım. Bu 13-14 sene devam etti. Berlin'in en iyi 10 sporcusu arasına girdim. Oradaki genç milli takımda oynadım. Sonra Türkiye'ye gelince profesyonel olarak oynamadım. Bir de hakemlik yaptım.

Aktif basketbolü bırakınca sen hakemliğe, ben de antrenörlüğe başladım.
- O zaman takım kuralım. Antrenörü hazır, hakemi hazır.
Oyuncu olarak da ibrahim Kutluay'ı transfer ederiz.

Gelecekle ilgili hedeflerin nelerdir?
- Aslında birkaç planım var.
Ama henüz dile getirmiyorum.
Masörün azizliği

Selülit gibi yani. Anlatsana o hikayeyi.
- Masörüme selülitim olup olmadığını sordum. Yok, dedi. Ama ben gördüğümü söyledim. O da yüzde 100 yok, dedi.
Ondan bir ay sonra selülit dolu olduğumu gördüm. Nazar değiyor. O yüzden planlarımı dile getirmiyorum. Bir sürü insan çıkacak, ben onu daha önce yapacaktım, diyecek. Ama
yakın gelecekteki planlarım, mankenliğe tam gaz devam edeceğim. Kandemir Konduk'un yeni bir tiyatro projesi var. Onda oynamayı düşünüyorum. Artık iyi bir dizi ya da sinema filmine hazırım.

Mankenlerin oyunculuk ya da şarkıcılık yapmalarına karşı çıkılıyor. Sen oyunculuk eğitimi aldın mı?
-Almadım. Kandemir Konduk'un oyunuyla başladım. Bana cesaret veren kişi oydu. Didem Taslan, Ebru Destan ve ben No Savaş Yea Mankenle başladık. Onların dizilerden tecrübeleri vardı.

Sen en zoru olan tiyatroyla başlamışsın. Ama yapabildin.
- Evet. Çok da sevdim.

Bilmediğimiz bir huyun var mı?
- Dağınık ama titizim. Mesela mikrofonda kıl olduğu zaman fenalık geçiriyorum. Siyah kedi gördüğümde kendimin ve etrafımdaki insanların saçlarını çekerim. Bir de tikim var. Nazar
değmesin deyip kulağımı çekerim. Karşımdaki 35 kere
yapsa ben de yaparım.

Saçlarını niye sarı yaptın? Bana göre koyu renk sana daha çok yakışıyor.
- Genelde herkes koyu diyor. Ama sarıyı birebir gördüklerinde çok güzel olduğunu söylüyorlar.
Ama ilk yapılan sarıyla bu sarı arasında fark var. Rengi oturmuş.
- İlk yaptırdığımda depresyona mı girdi de saçını sarıya boyattı dediler.

Hayır. Emrah'la çıkmaya başladı, saçını boyattı dediler.
- O benim koyu saçlı halimi beğenirdi. O dönem başkaldırdım, işin doğrusu saçlarımın dipleri koyu, uçları çok açıktı. Bu kadar açmışken sarıyı deneyeyim dedim. Podyumda güzel duruyor.

Özel hayatın nasıl gidiyor?
- Aşk yok, meşk yok. Bu yüzden şaşkınız.

Ben seni tanıdığımdan beri aşık olmayı seversin. Peki aşk mı, iş mi?
- Hayatımda biri yokken işime dört elle sarılıyorum demeyi sevmiyorum. Çünkü biriyleyken de işimi en iyi şekilde yapıyorum. Sevgilim olunca daha farklı, daha güzel
oluyorum.

Formunu nasıl koruyorsun?
- ilk güzellik yarışmasına katıldığımda 69 kiloydum. Tombik değil de kaslıydım. Kot bedenim 34'tü. Şimdi 60 kiloyum ve kot bedenim de 28-29. Ama aynaya baktığımda selülit ya da zayıflık istemiyorum. O yüzden kendimi spora vereceğim.

Nasıl besleniyorsun?
- Herşeyi yiyorum. Lahmacun, üstüne pide, üstüne dürüm ve tatlı da yiyebiliyorum.

Sportife nasıl bir mesaj verirsin?
- Spor yapın, selülitten kurtulun. Sağlık, mutluluk, huzur ve Başarı dolu günler ve daha nice bayramlar diliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Advance Kedi Maması Fiyatları

Facebook profiline göre sevgili adayı

Fatsa Lokumu

5 Dakikada Sabah Makyajı

Erkekler Neden Alyans Takmak İstemez?

Hawai adalarında fantastik evler

Ünlülerin selülit zaferi